2008-12-07

Hej hej!

Ja då var det skola imorgon med no prov och allt.. Men nu bara 5 dagar skvar i skolan sen åker vi till Thailand veckan efter! Längtar. Det ska bli så härligt =)

Tog en lång promenad på 5 km imorse. jag kan nästan säja att pappa tvingade iväg mej. hade ingen lust att stiga upp först. Men sen var det faktiskt helt okej att komma ut lite.
Senare åkte hela familjen på ett barnkalas. Min söta lilla syssling fyllde 2 år. Han var så gullig när han skulle öppna alla paket och peka det han ville öppna! Hann inte göra nåt mer innan eftersom att vi trodde kalset började en timma senare än vad det gjorde så det blev lite stressigt där, stod fortfarand i duschen då... Men efter kalset så åkte vi en sväng förbi pappas farmor för att lämna lite lussebullar och en blomma. Stannade ett tag och kollade på gamla kort också. stannade sen på max för att äta och när vi kom hem försökte jag att plugga lite innan jag såg på gossip girl.

Känner mej på rätt dåligt humör så jag vill bara gå och lägga mej nu... Hoppas ni haft en bra 2a advent! Natti natti.

Inga kommentarer: