2008-12-06

julmarknad den här helgen också

Hejsan! Blev varken bloggande igår eller tidigare idag. Men igår var jag som sagt på julbord med familjen och en del av släkten. Maten där var jättegod med massor av gott godis, hihi. Och idag har jag vart på julmarknad igen här med mina kompisar. Kollade på lite fina smycken och andra grejer som det alltid är på julmarknader. Köpte super goda lussebullar med socker på och så lunch då. Skulle köpa en toast och precis när jag kom sänkte han priset på den?! Inte för att den var dyr innan eller nåt speciellt med det men iaf, ni fattar nog... Och det tycket tydligen Johanna var jätteroligt, haha. Vi hade jättetrevligt tillsammans där! Det var väl det som hände idag bara.
Blir inte så mycket mer ikväll och har heller ingen bild att visa men det blir mer snart. Ska fortsätta se på lite tv hade jag tänkt. Senare ikväll börjar ju dokumentären om britney spears, for the record ;)
Gott natt då eller vad man säjer nu!

Inga kommentarer: