2008-12-04

vanlig torsdag

Så skönt att det är fredag imorgon, orkar typ inget mer. Igår fick jag för mej att det skulle vara fredag idag, lagom kul att komma på att det "bara" är torsdag. Men helgen ska iaf bli jättemysig!
I skolan har vi haft alla dom vanliga ämnen. Så dagen har gått lite segt. Särskilt precis innan lunch på svenskan. Efter lunch gick vi och köpte varsin pepparkaka i skolan (heter det ginger heart på engelska bara för att det är ingefära i? en konstig sak jag tänkt på bara, hehe), så gott! Innan no hade vi rätt kul i korridoren innan vi började, haha, sjöng lite =) Föresten så har vi no-prov på måndag. Jag som trodde det var i slutet av veckan! Vi håller iaf på med kemi. Innan vi började det trodde jag att det skulle vara mer att blanda saker så att det typ exploderar, haha, kanske inte exploderar då men ni fattar poängen. Men vi har bara hållit på med periodiska systen och molekyler, fattar nada. Har försökt plugga lite i eftermiddag, jättekul!! Not. Jag och några kompisar hade en period då vi sa not hela tiden. Vi kunde säja "nu ska vi sluta säja not! not", så tråkigt egentligen.


Här är mitt skolfoto..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du blev verkligen jätte söt på skolfotot!

Anonym sa...

Åhh vad du är vacker! Jag råkar alltid blunda eller nåt...

Anonym sa...

du ser ut som agnes med ljust hår...