2009-01-25

ingen rubrik

Så var det söndag igen då. Det är ju oftast så att det inte händer ett skit på söndagar. Jo, visst kan det vara mysigt ibland att bara ta det lungt men inte varje. Fast har oftast ingen ork att hitta på nåt på söndagar, så jag ska väl inte säga nåt, hah. Vad jag kan hålla på och svamla om vissa saker...

Har kollat tillbaka i bloggen lite btw... Då visade jag inte lika mycket bilder, särskilt inte på mej själv. Det kunde det vara en bild från google på nåt som inlägget hanlade om, haha. På så sätt har bloggen nog blivit lite bättre nu, tycker jag själv då.
Vad mycket man kan förändras under lite mer än ett halvår apropå inget speciellt. Det hör ju inte riktigt till det här med bloggen att göra egentligen. Men när jag kollar på gamla bilder och tänker tillbaka, så känns det faktiskt som att jag förändrats. Till det bättre nästan. Inte så att jag blivit en helt ny person såklart! Utan bara lite grann så att bara jag själv märker det liksom. Låter kanske lite konstigt. :P Men om det nu skulle vara någon som tycker det jag skriver är helt ointressant behöver den ju inte läsa bloggen alls, eller hur?

Inga kommentarer: