2009-01-27

vart hos tandläkarn idag bara

Nu är jag ny duschad och ser på top model. Känner mej jättetrött så är nog inte uppe så länge till. Men så har vi ju sovmorgon imorgon, kan jag sova lite längre utan att behöva stressa på morgonen. Andra halvan av klassen ska ha no-labb. Förra gången skulle vi typ blanda ketchup med vatten och se om det var en syra. Så var det jätte jätteviktigt att ha på sej äckliga skyddsglasögon också... Det är typ sånna saker vi gör. Hade väntat mej något liite roligare som blandningar som exploderar, haha. Så jag är glad som får ha sovmorgon, fast jag ska ju ha no nästa vecka istället.

Idag var jag hos tandläkaren företsen, så var inte med på så många lektioner. Bara på slöjden, innan jag åkte dit. Fick veta att jag ska få ta bort tandställningen innan sommarlovet iaf. Det är ju så långt kvar, hade hoppats på att det bara var någon månad kvar ju. Men men, det kommer säkert bli jättebra sen. Sen åkte jag tillbaka till skolan och så hade vi bara engelska och så innan vi slutade. Kände bara för att gå hem sen. Låter kul va?
Sov så gott allihopa!


Har börjat använda min fejkade d&g väska från Thailand nu föresten. Kände för att visa den bara, hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicken snygg väska!