2009-01-13

090113

Har pluggat till so provet vi ska ha nästan hela eftermiddagen, blev nyss klar. Skolan gick rätt så bra idag, alla lektioner gick snabb känns det som men inte dagen. Lite konstigt, haha. Vi hade slöjd, idrott, språk, engelska och så lite mentors tid. Det gick inte så jättebra på slöjden idag, hann inte så mycket. Syr ett litete gosedjur som jag ska ge bort till någon men vet inte om jag ska det längre. Ingen kommer vilja ha den ju. Allt jag sytt på den blev bara snett.. heh.

Tänkte visa lite grejer jag köpte i lördags när jag var en sväng till stan med familjen. Hade tänkt göra det tidiager men ni vet ju att jag har vart rätt dålig på att blogga de senaste dagarna -_-


Linne från bikbok i en jättefin vårig färg som passar perfekt till tights också. Måste bara byta storleken, får inte glömma bort det.

Vit tischa också från bikbok.
Bilderna på kläderna är verkligen inte rättvisa, dom är mycket snyggare på riktigt.
Jaja, godnatt på er nu!

Btw, idag fyller min vän Alice 14 år!!! Grattis sötnos =D

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.