2009-01-15

Ny klippt..

Jag har sånn tränings verk efter igår när vi körde boxning på idrotten värvat med massa situps och upphopp. Oj vad jobbigt det var, men lite kul också. Det gör jätteont när jag går i trappor och kan knappt sätta/resa mej upp. Men jag står ut, thaha. Men det går säkert över snart.
Idag hade vi so prov. Det var inte så många men stora frågor, blev väldigt stressad eftersom att vi hade så lite tid på oss, får se hur det gick...
Efter skolan skulle jag till frisören och klippa mej. Fanny, Johanna och Aline ville förlja med och titta =) Klippte topparna, så att det blev lite uppklippt och nästan som en snelugg, blev väldigt nöjd. Håret blir alltid så fint efteråt. Blir så lent, glasigt och får volym. Dom fixar ju oftast med fön, spray, mousse och en sån där rund frisör borste. Synd att jag inte kan fixa så själv. Men skulle vilja ha en sån där fönborste och en jättebra spraymousse dom använder från REF., skulle ju va lite kul att åtminstonde kunna försöka göra så själv.


Så här blev det. Bilderna blev inte så jättebra, visar ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gu' va' fint det blev! Duktig frisör!!!