2009-01-04

kväll

Känner mej jättetrött redan så ska kanske läsa lite på mitt rum innan jag somnar...
Idag har jag iaf vart med Elin och Fanny, vi åkte in till stan tillsammans. Alice skulle också ha följt med men det blev inte så ): I stan gick vi runt lite i gallerian och sen vidare till drottniggatan. Hittade ingen ting jag fastnade för. Känns som att jag inte vet vad jag passar i, jo det vet jag ju, men ni fattar. Skulle vilja ha bruna skinnst,övlar med klack, svarta stuprör, men det hittar jag ju aldrig. Haha. Men det var jättekul att ses igen så här innan skolan börjar (: Juste, skolan, som börjar om 3 dagar, bara. Usch! Får nästan lite ångest när jag tänker på den, vill verkligen inte börja igen. Låter kanske fånigt men det känns så just nu, blir säkert bättre sen när den väl har börjat. Just nu är det skönt att bara vara ledig.

Föresten jag har vunnit en mascara tävling på kicks.se. Ni vet den där nya från maybelline. Den är jättebra, fransarna får mycket mer volym efter bara först svepet och så kan man bygga på dom (rekomenderar den). Blev faktiskt jätteglad! Har aldrig vunnit en tävling och inte heller trott att jag skulle göra det men nån gång måste ju vara den första, eller hur?

Inga kommentarer: