2009-01-07

skola igen och allt som vanligt

Hej.
Då har skolan börjat igen då, känns väl sådär, skulle gärna vara ledig lite till. Kunde verkligen inte sova inatt. Somnade, vaknade vid 2, somnade, vaknade vid 5, somnade och vaknade halv 7... Om jag inte vaknat av mej själv då hade jag nog inte orkat stiga upp så tidigt. Nåja, sen började skolan med no på morgonen, jättekul! (INTE) Men annars gick dagen rätt bra, hände inget speciellt, allt flöt på som vanligt. Sen efter skolan gick jag hem för mej själv och har pluggat liite grann bara. Redan efter första dagen i skolan har vi fått prov till nästa vecka och läxor i sv.
Nu ska hoppa in i duschen.. Btw, undrar om det går nåt bra på tv ikväll? Grammis galan?
Puss

Längtar tillbaks...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var i thailand i julas och tyckte det var UNDERBART där. Vill oxå tebaks men nu tror jag inte vi har råd att åka bort på ett tag ;)