2009-02-08

min helg

Igår var det som sagt öppethus i skolan... Skit jobbigt att gå upp så tidigt. Men klarade av dagen bra ändå. På matten vi hade var pappa bara tvungen att kommma eftersom att han älskar sånt. Han tyckte nog det var roligast av alla med problemlösningar, haha. Sen slutade vi vid 1 och då åkte vi en sväng till sickla köpkvareter. Hittade ett par mörka jeans från Cheap monday men ska byta tillbaka dom eftersom att dom är så obekväma när jag sitter ner, de "trycks liksom in i magen" då för att midjan är aningen hägre, inte bra. Men iaf... Sen när vi kom hem så kom mammas och pappas kompisar på middag med sin söta bebis. Och idag var jag med familjen på ett kalas hos mina gulliga sysslingar som fyller år. Fikade en massa gott där. Så mycket mer har faktiskt inte hänt den här helgen! Ja nu vet ni det, haha :P
By the way, ikväll börjar gossip girl igen, så det måste jag se. *glad* Sen hade jag kanske tänkt skriva på min fantasy saga som vi har i läxa också... Fats har inga ideeer alls vad gäller den. Den ska vara inne på torsdag men det var okej att lämna in den precis före sportlovet (som är jättesnart!), så det blir nog då ist. Så det ska jag ägna söndags kvällen åt. Nä ni, snart ska jag äta middag som min lillasyster lagat :D

Ja så här ser det ut vid min dator där jag sitter och bloggar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haru slutat blogga? Snälla, skriv lite fler inlägg!!!! Snälla???

Anonym sa...

Håller med miss Y. Var e du? Sjuk? Du skriver inget nytt i din blogg. Nåt som hänt? Ha det bra Ebba. Jag gillar din blogg!!!

Ebba sa...

nej då, jag har inte slutat blogga! men den här veckan har jag inte vart så bra på det, förlåt... föresten så kan det bli jättekonstigt när jag ska publicera nåt inlägg och så kommer det upp mkt senare. :P