2009-02-12

-

Hej allihopa! Imorgon åker vi till Romme med skolan och jag är faktiskt jättenervös! Riktigt för vad vet jag inte... Kommer ihåg första gången jag skulle åka skidor. Det var förra året vid kungsberget, också med skolan. Vi åkte upp i första backen och mina kompisar bah "gör glasstruten" när jag skulle ploga och stanna. Men jag blev så stressad så jag gjorde den åt fel håll (fast jag visste att det var fel också)! Så jag åkte ner i ett litet dike. Haha, minnen. Men sen gick det faktiskt riktigt bra.
Nu ska jag plocka fram lite kläder till imorgon och gå och lägga mej tidigt sen eftersom att jag ska vakna redan vi kl 5. -.- Kul det ska bli!

Fölåt för att jag bloggat så lite på sista tiden föresten. Men det har bara blivit så, har inte heller haft så mycket att skriva om... Men nu är jag back on track! So keep reading.

Inga kommentarer: