2009-04-07

Gårdagen

Internett funkade inte igår så kunde därför inte blogga då. Så tänkte passa på att berätta om gårdagen och vad jag gjorde då nu istället. Iaf så möttes jag, Johanna, Alice och Fanny ute och gick runt ett tag i det fina vädret innan vi bestämde att gå hem till mej. Då bakade vi en jättegod kladdkaka tillsammans och satte oss ute på altanen och fikade. Galet mysigt! Hade lite "friser salong" också eller vad man kan kalla det och lockade håret på Johanna samtidigt som vi lyssnade på musik, prata och skratta. :) Mer berättar jag inte, höhö... Förresten så tog vi en hel del kort också. Några får ni se nu, har satt ihop ett litet collage typ (varför går inte bilden att göra större förresten??)... Men alla bilder är inte så jätteseriösa, hah!

2 kommentarer:

Bonzo sa...

Kul dag eller? ;) Påsklovet är hur härligt som helst och jag var så himla i behov av det, sliten och astrött på plugget...

Anonym sa...

Du och dina polare verkar alltid ha så jäkla kul ;) Blir lite avis, vi har precis flyttat till en annan stad och jag känner inte en käft :(