2009-04-07

H&M

Nu har det jag beställde från H&M äntligen kommit. Jag tycker att det tar så lång tid innan det gör det. Tur då att allt kom på en gång och att inget skulle komma mycket senare... Men iaf så är det alltid lite kul med nåt nytt i garederoben! Snälla, få inte för er att jag är jätteytlig nu för det är jag inte! Jag tycker bara att "mode" eller vad man ska kalla det är kul och vissa gillar ju att läsa om sånt också.

Det blev en vanlig svart kofta som är bra att ha till det mesta, en jättefin kjol, bikinin som jag skrev om, ett par shorts att bara ha på stranden i sommar och en bas tshirt i korall.

3 kommentarer:

AnnSo sa...

Vad fina kläder du köpt. Men det är ett ganska stort intresse för dig det där med mode va'? Men mode är kul! Jätte! Och man gör ju ingen illa när mna gillar mode även om det skrivs ibland att dom som gillar mode är ytliga. Not true! Gillar din blogg.

alice sa...

gud så fint!

Memmas sa...

den där tröjan som liksom lyser är jättefin.