2009-05-04

Eleven things you don´t know about me

Vissa saker är riktigt konstiga men det kan väl vara "kul" att veta ändå, antar jag? Här kommer det iaf:

  • Jag älskar att vara i badrummet på morgonen/kvällen med öppet fönster när man tex duschar eller borstar tänderna (när det är vår eller sommar då), så mysigt att känna den svala luften, typ.. :P

  • Jag älskar doften av vårblommor och grillning en sommarkväll, solkräm, plus nytvättade lakan (om det nu luktar så mycket?)! Haha.

  • Jag har fobi för tvestjärtar, det är fan det äckligaste som finns! Klarar inte av att vara på samma ställe som de är på, fånigt jag vet.

  • Varje kväll innan jag går och lägger mej så säjer jag högt till mej själv att jag är fin precis som jag är. Hehe. Men har intalat mej själv om att det ska funka, åtminstonde lite...???

  • När jag var liten, typ 5 år, så brukade jag och mina kompisar samla sniglar och grodor för att de var söta(!?). Inte nu längre då. xD

  • Jag älskar att fylla år, fortfarande, vilket jag gör snart om bara ca 3 veckor!!

  • Jag kan ha riktig besluts ångest om jag funderar på att köpa något, vilket kan vara jobbigt ibland.

  • Jag är nästintill beroende av juice och kan dricka flera glas om dagen.

  • Jag älskar choklad och skulle kunna äta hur mycket som helst av det. (a)

  • Jag har alltid velat köpa en rosa dammsugare när jag flyttar hemifrån... Så det kanske jag gör, haha.

  • Jag skulle inte kunna leva utan musik.

9 kommentarer:

Linn sa...

så himla asskoj med listor - vad kul att du börjat med det på din blogg =)

Jag älskar också choklad!!!

Molly sa...

det är en jättebra blogg du har, men skulle du kunna lägga in fler bilder( nu har du ju precis gjort det, men lite oftare bara, så blir din superblogg ännu bättre) en gästbloggare någon dag skulle vara kul :P
tack för en bra och rolig blogg!

Ebba sa...

tack så mkt! och fler bilder kommer, lovar (måste bara komma ihåg och ta några lite oftare, haha). :)

Ebba sa...

men vilken typ av bilder vill ni ha mer av då? bilder på mej, vad jag gör om dagarna eller fina natur bilder eller vad man kan kalla det m.m? (glömde skriva det i min tidigare kommentar bara)

Molly sa...

allt möjligt, behöver inte vara något speciellt, något som har hänt under dagen, bild på dig själv, eller när du med dina kompisar:D

Anonym sa...

Mera listor! Love'em.

Charlie sa...

Kan du inte göra en bäst och sämstlista eller en typ inne och utelist? Dom är så kultigt roliga att läsa. Hissa och dissa-listor...
Kram!

Ebba sa...

Svar till Charlie: Menar du listor där det står tex 3 bra saker och 3 dåliga saker jag reklekterat över i veckan? skulle kanske kunna göra det...

CHarlie sa...

Ja precis!