2009-05-06

Fiol spelande

Alice och Fanny har precis gått och jag måste sätta mej och plugga till engelska provet vi har imorrn. Men kan verkligen inte fatta när det är man använder en viss form av ett verb..
Aja, det var iaf väldigt kul när F & A var här tidigare! Vi plockade fram min gamla fiol, spelade faktikst det när jag gick i 3:an-5:an tror jag. Det lät iaf hemskt när vi spelade, förretsen så hade jag glömt bort det mesta... Annars så fikade vi sockerkaka, pratade, skrattade en massa och gungade lite ute, haha. ;)
Tänkte berätta det bara, men nu måste jag fortsätta med lite andra saker. Kramar till er!

1 kommentar:

Alice sa...

men håll med om att jag ändå var ganska bra för att aldrig ha spelat fiol tidigare.. okej jag var sämst. men det var ändå väldigt kul, längesen som jag skrattade så mycket.:D