2009-05-29

Middag ute m.m.

Så nu är jag hemma igen!
Var först hemma hos Sara ett tag tillsammans med Alice och Fanny när vi slutat efter skolan. Gjorde god smoothie och solade ute på gräsmattan. Jättemysigt! Det var ju så otroligt varmt! Sen var jag tvungen att gå eftersom jag skulle äta middag med mamma i stan. Så då mötte jag henne vid tc och så han vi kolla i lite affärer innan vi gick och åt middag på Grodan. Maten var verkligen jättegod där, tog grillat kött och sen choklad mousse som efterrätt... Trevligt var det iaf, det är inte så jätteofta bara jag och mamma går ut och äter så här.
Nu blir det lite fredagsmys här hemma framför tv:n bara. :)


Vet ni vad jag fick av mina kära vänner idag förresten? En jättefin liten "förskotts" present! Verkligen super gulligt, tack så mycket sötnosar! <3

1 kommentar:

Sussi sa...

Vad fina vänner du har och vilken fin present du fick! Kram...