2009-05-27

Onsdag (+ tisdags update)

Hej allihopa!

Har bakat en massa småkakor nu ikväll. Eftersom att jag fyller år i helgen så ska jag ha ett litet släktkalas då, så därför behövdes det fixas. Annars har det inte hänt så mycket tror jag Skola, as usual, och sånt där bara!

Btw, var hos tandläkaren igår. Tycker inte att det gick så bra... Jag tycker att allt är bra nu och att dom borde ta bort min tandställning och det är ju bra nu men min tandläkare vill flytta ännu mer på mitt bett så istället för att jag skulle få ta ut den om en vecka måste jag vänta mer än en månad. Irriterad jag blir, men skit samma. -.-

Kiss & goodbye =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tandis ÄR irriterande. Ingår i jobbet kanske? ;)

Becka sa...

Vad bakade du för kakor'rå?

Linn sa...

Sovmorgon = bäst! Hinner läsa bloggar (din e bra =). Göra mig schnyggers. Myssssaaaa... Tandis vet nog hur länge fin tandställning ska va inne så stå ut, snart e den ju borta å då leker livet igen.