2009-07-15

Tips

Tänkte bara tipsa om lite budgett smink, ett jättebra solpuder och ett väldigt fint läppstift som faktiskt är rosa. :O Haha. Men se det som en ny kategori här i bloggen bara där jag tipsar om lite saker jag tycker är bra.
Solpudret kommer från Isador och säljs bara under sommaren om jag inte har helt fel. Det är iaf jättebra och man får jättefin färg med lite skimmer i på kinderna. Dessutom räcker det riktigt länge!
Läppstiftet är från Maxfactor och kostar 125kr eller nåt sånt. Det ger väldigt fin färg och sitter rätt länge. Ett litet tips bara; använd inte läppstift när du har fnasiga läppar för det blir riktigt fult. Då är det bra om man t.ex har lite foundation under och läppbalsam över läppstiftet.

2 kommentarer:

Linda H - hair & make-up artist sa...

Hej! Jag utbildade mig efter gymnasiet. och ja, det är ganska svårt att få jobb, man får verkligen kämpa för dom eftersom det finns ganska många MUOR nu.. Men man ska aldrig ge upp =)

Bonzo sa...

YES!!! Älskar när du har tips och listor och sånt... Solpudret fick jag i juni när jag fyllde år och det är precis som du skrirver, jätte bra.