2009-08-18

Skola imorrn

Nu är jag hemma från Johanna igen. Det blev rätt tidigt kanske men som sagt så är det ju skola imorrn... Iaf så var det verkligen hur kul och trevligt som helst där!! :D Älskar att vara med er <3
Nu har jag bara lite saker att fixa sen måste jag antagligen gå och lägga mej eftersom att jag måste gå upp kl 07.00, herregud det kommer bli svårt.. sen kommer jag inte kunna somna heller.. Åh! Något som blir jobbigt igen är alla dom där sakerna som man måste göra igen ni vet, det är ju inte likadant på lov. Men jag ska försöka att inte tänka på allt det där nu så blir det väl bra sen! God natt sålänge så hörs vi imorrn igen!

2 kommentarer:

Linn sa...

Hata läxor! Va fan har inte lärarna bättre lektioner så att man slipper göra allt hemma själv? Men kul att träffa kompisarna. Kommer inte heller att sova innan vi börjar skolan i morgon (norr om Sthlm).

Bonzo sa...

ALLA har ångest när de ska börja plugget efter sommarlovet ;) Om det nu är nån tröst...