2010-02-01

Byta blogg???

Har funderat lite grann på att börja blogga på en ny blogg... Kanske på blogg.se istället? Dels på grund av tre olika anledningar: Man ser bloggstatistiken lättare, man kan inte välja "anonym" när man lämnar en kommentar (även om det inte går att komma ifrån de som väljer att vara anonyma ändå), och vissa inlägg som jag skrev när jag precis börjat blogga känns så töntiga enligt mig själv. Så då kan det ju vara kul med en ny blogg. I så fall måste jag komma på ett nytt, bättre, bloggnamn som inte redan finns och fixa med en ny design och header bild. Men får se hur jag gör! Skriver det självklart här när jag bestämt mig.

4 kommentarer:

Linn sa...

Men vaffö då? Länkar du dit då?

OLa sa...

Näää. Du får INTE byta blogg.

Linn sa...

Om jag var du och bytte blogg skulle jag göra en fotoblogg med typ max två meningar under som kommentar till fotot eller så skulle rubriken vara det enda ovanför fotot. Kunde bli schurre. Eller ha två bloggar? Pöss :)

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar