2010-02-24

Skidor

Hej hej
Idag har jag faktiskt en hel del att fixa. Först behövs det duschas och plugga för ett no förhör jag bara tror att vi har (intressant att veta, hm not). Innan jag och Elin ska mötas för att gå på någon sk ungdomsgrupp för dem som ska konfirmera sig med oss, vilket jag hoppas blir bra att gå på. Sen blir det bara att gå och lägga sig extra tidigt då jag ska upp redan kl 05.00 imogon. Åå herregud, undrar hur det kommer gå? Aja, iaf så ska vi till Romme och åka skidor imorgon. Det ska bli så himla kul, kommer ihåg hur det var förra året vi var där med skolan! Bussresan är faktiskt också rätt rolig, haha. Alla brukar köpa med sig lite godis att ha då, och sen på resan hem är nästan alla så jäkla övertrötta. Men kan ändå inte låta bli att vara lite nervös... Tänk om jag försover mig, om det blir så kallt så det inte är roligt att åka längre, eller om något annat händer? :O
Puss

1 kommentar:

Rebecca sa...

Har vi No förhör på fre?? Ojoj...
Det blir skoj imorgon, ska lägga mig snart så får vi se om jag kommer upp imorgon, haha!