2010-05-15

Don't blame it on sunshine

Idag har det varit grymt underbart väder och jag har mest känt för att sitta och steka i solen iförd endast linne och shorts och få lite färg. Men hela dagen har varit uppdagen, var först i kyrkan i flera timmar inför konfirmationen imorgon, och sen var det bara vidare till nästa grej. Men dagen har varit bra ändå! Min älskade mormor är även här och då blir jag glad.

När jag gick ute ikväll och kände värmen och solen mot ansiktet kändes allt bara så underbart och för några sekunder släppte jag allt annat. Sånna små stunder är viktigare än vad man kanske inser.Tänk när man kan ligga såhär på stranden och få en lika brun rygg! Hääärligt!
(Jag har inget emot bikinibilder men ändå känns det lite konstigt att lägga upp en själv, därför beskärde jag denna lite. Från förra sommaren i Frankrike är den.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka brun! Schysst att du beskar bilden. Så jäla less på folk som strippar på nätet liksom KOLLA här är jag. Och jag har fan ingen smak och ingen hjärna som lägger ut mig själv i helkropp i bikini, typ så. BUT u got brains tjejen! :)