2008-10-25

24-25/10

Heej! Det blev inget bloggannde igår... Men jag hade två kompisar som var här och skulle sova över, så det blev liksom aldrig tid till det, men det gör ju inget. Det var verkligen superkul =) Vi köpte pizza, såg på idol och sminkade varandra och allt det där. Och det var så mysigt att somna och sen vakna tillsammans... men dom tyckte att jag snarkade, men bara pytte lite... lite pinsamt att bara ligga där och snarka medans dom fortfarande var vakna, hehe. Vi låg på 2 madrasser och dom gled ju isär och jag som låg imitten hamnade ju mittemellan på golvet, skönt (inte). =)Sen vid lunch åkte jag, pappa och min syster till min gammel farmor. Vi hade tagit med oss lunch och allt. Och så kollade vi på en massa gamla foton hon hade. Sen när vi kom hem har jag bara läst lite och slappat lite. Och nu tänkte jag kolla på titanic. Jag har redan sett den förut men den är ju så bra så jag ska se den igen. Ha en bra lördags kväll, puss puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har precis ALLTID en massa kul på G. Lyllo...

Anonym sa...

I like sova över hos kompisar.

Ebba sa...

nån som vet hur man gör för att få en mindre glansig panna?? ;)