2008-10-23

torsdag

Heej!
Det blev liksom inget inlägg igår för mamma ville (snarade tvingade, hehe) att jag skulle stänga av och plugga. Som om jag inte gjort annat den här veckan! Och föresten så funkar internet på min dator inte i mer än 2 sekunder. Men nu så!
Äntligen är alla prov och läxor över! Visst jag har nån liten läxa men den är först till efter lovet. Den här veckan har jag typ pluggat varje dag. Men nu är allt sånt klart och snart är det ju höstlov. Och imorgon är det fredag, jippie!

Den här skoldagen har gått så segt. Och särskillt so:n. Vår lärare pratar heeeela tiden om saker som man kanske kunde pratat klart om på bara 2 minuter. En person var sjuk igår och då skulle han gå igenom det vi gjort i går lite kortfattat. Istället pratar han om det vi pratat om redan i säkert en halvtimma. Jag orkade verkligen inte sitta där och lyssna... Och på eftermiddagen hade vi no prov. Jag var så trött och varm och allt det där då. Har ingen aning om hu det gick men hoppas det gick bra.
Och efeter skolan så gick vi hem till en kompis där vi bakade kladdkaka som blev supergod =P
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen..

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

HÖSTLOV är bäst! PLus ALLA andra lov oxå!