2008-10-26

söndag

Hej svejs!
Idag är det söndag men det är ändå ingen skola imorgon. För det är höstlov! Jippie, jag är så glad för det och det är så skönt!
Ok, idag var det ingen badminton och eftersom att alla i skolan ska göra en träningsplanering har jag cyklat på motionscykeln i 30 minuter. Dom sista minuterna var väldigt jobbiga men om man lyssnar på musik samtidigt blir det lättare, då kan man sjunga lite till också... Sen var vi och åt lunch hos min morbror och mina kusiner, min momor var där också. Och nu har hon kommit hem till oss. Och vi har nyss ätit middag. Och jag har bakat en kladdkaka som vi ska äta senare, hoppas den blev god.

Snart börjar gossip girl. Så då ska jag ju se på det. Det slutade så bra förra gången när Serena bara "jag har dödat någon" och sen var slutade det...
Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

CYKLADE du på motions cykel när du har LOV? ÄRU GALEN???

Ebba sa...

Du, jag var tvungen. Vi har det som en typ av läxa... =)