2008-10-10

Fredag!

Ååå vad det är skönt att det är fredag och att den här skolveckan är över! Jag ser egntligen på idol men det är reklampaus nu så jag passar på att blogga lite. Idag var jag i stan med 3 kompisar. Vi hade jättekul tillsammans =) men det hade kunnat vara lite bättre... Jag hade sett fram emot att sitta och fika på ett mysigt fik med gott fika som waneys coffe. Men dom andra orkade inte leta efter det och tyckte att det var för dyrt på dom andra fiken så det blev en glass med chokladsås på donken. Och eftersom att dom var 3 och jag bara en så blev det som dom ville.. Inget fel med det men jag är verkligen trött på den och hade hellre suttit på ett cafe, det är både mycket trevligare och roligare. Men nästa gång så! Sen gick vi runt och tittade lite i affärer på drottninggatan. Jag såg en jättesnygg tröja på gina tricot men min storlek fanns inte... Annars köpte jag ingenting alls faktiskt. Nu bärjar idol igen, ska se vidare på det. Ha en bra fredags kväll, puss & kram!

Föresten, snälla bli medlemar på gratismakeup.se (men det är helt frivillgt). Det är en sida man samlar poång på och när man samlat tillräckligt med poäng får men ett presentkort på kicks eller make up store, helt gratis. Hur bra är inte det? Klicka här bara här för att bli medlemmar.

Inga kommentarer: