2008-10-09

Torsdag

Hej! Har precis dammsugit klart hela huset.. Egentligen är det rätt så tråkigt och väldigt jobbigt men nu är det iaf gjort!

Jag har inte så mycket att berätta eller skriva om nu... Men vi tog skolfoto idag. Jag hoppas att det, eller att jag blev bra. Om man inte blir det får man skämas för bilden ett helt år (alla kan ju se den i skolkatalogen). sen efter skolan var jag med några kompisar ett litet tag. Vi fikade, snackade och spelade in en jätterolig film! Ni vet den där "Benjamin testar" , vi gjorde nästan som den fast att vi var "komisarna" istället och testade att hoppa från gungor. Det kanske låter lite fånigt, heh. Men den var kul att spela in och den blev verkligen bra, haha. En filmade, en gjorde roliga ljud efekter och jag och 3 andra var dom som spelade =)
Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss puss

Inga kommentarer: