2008-10-27

måndag & höstlov

Hej på er! Idag har det inte hänt så jättemycket. Min mormor, jag och min lillasyster tänkte gå och bada på ett badhus men det var stängt. Stängt på höstlovet! Det är ju då alla vill gå och bada, hur tänker dom egentligen? Men då gick vi förbi ett bageri istället och köpte oss varsin supergod vaniljbulle. Sen på eftermiddagen gick vi en stund till globen och kikade lite. Jag köpte ett par stora guldringar (örhängen). Ni får se bild imorgon. Den kolade jag på bikbok också. Jag såg ett så snyggt linne. Det var svart och på ryggen var det bara svartblommig spets. Det skulle vara supersnyggt att ha på en fest eller nått. Det kostade 200kr. Jag funderar på att kanske köpa det sen... Och så såg jag en grå liten kjol som var fin den med. Jag letade efter en vanlig svart tröja också och jag hittade en på både bikbok och h&m men det fanns ingen i min storlek, lite surt när man väl hittar nån.. Jaja, när vi kom hem har jag läst ett gammalt nummer av sofis mode (man fick ta en sån gratis på jc!) och sen åt vi fisk till middag med en supergod sås. Om jag älskar en sås så kan jag äta hur mycket som helst av den, hålla på att doppa bröd i och till och med bara äta såsen, haha. Sen har jag mormor och min lillasyster bakat daimrutor. Dom är verkligen supergoda. Det är en special grej som min mormor brukar baka.. Juste, vi har ju lite kladdkaka kvar från igår, mmmums! Nu ska jag fixa med lite andra saker. Hoppas ni haft en bra dag =) Puss puss.

Inga kommentarer: