2008-10-08

onsdag

Heej på er! Jag sitter här framför datorn och lyssnar på musik, Rihanna, såklart! När man lyssnar i hörlurarana till mobilen här man ljudet som om det vore mycket "närmare" om ni fattar vad jag menar... Och då tänker jag bara tillbaka till när jag var på hennes konsert den 12 maj i år, som jag var på. Det var verkligen sjukt bra!

Vad har hänt i skolan då? Ingenting... Vi har bara haft lektioner som vanligt. Vi hade svenska, det är typ första gången vår lärare bestämt att vi ska följa shemat när vi har svenska eller so, förut hade vi nästan bara so. Det blev lite, snarare mycket långtråkigt när vi gjorde samma sak hela tiden. Nu har vi börjat sammanfatta olika texter och jobba med tidningar. Det är rätt kul, inte tråkigt iaf. Efter skolan gick jag hem direkt men först gick jag förbi min lilla systers fritids där det var "föräldra fika". Det är alldit gott med lite gratis fika, hehe =) När jag kom hem har jag gjort lite läxor och bara tagit det lungt. Juste, imorgon har vi omfotografering. Vi måste ta ett nytt skolfoto eftersom att dom andra bilderna blev stulna eller nått! Surt... Jag ska iaf ha samma kläder som förut (lila linne & ljusblå jeans) och mina bamboo ärhängen. Nu har mitt hål i örat "läkt" eller vad sjutton man säjer så jag kan änvända andra örhängen nu, det är ju lite kul eftersom att jag typ inte har kunnat använt mina vanliga örhängen på 2 år.
Nu ska jag logga ut. Puss puss /E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du titta på henne igen om hon kommer tillbaka på koncert i Sverige???

Ebba sa...

aa, såklart =)